Selamat datang di hari-hari Kirana

Selamat datang di hari-harinya Kirana. Ini adalah blog tentang hari-harinya Kirana. Sebuah catatan tentang perjalanan dari awal hidup agar tak terlupa..
Fatihah Kirana Raisha. Diberdayakan oleh Blogger.

Minggu, 07 Agustus 2011

..and I fall in love all over again..


Saya jatuh cinta lagi. Cinta pada pandangan pertama, yang terus bertumbuh setiap detiknya. Cinta yang begitu besar, sampai meluap, tumpah ruah. Saya jatuh cinta, pada perempuan mungil ini, Kirana.

She's just so magical. Dia mampu menyihir saya, sehingga saya tak bisa berlama-lama jauh darinya. Dia mampu menyihir saya, sehingga saya tak bosan-bosan memandang wajah mungilnya.

Dia kini adalah pusat dunia saya. Segala sesuatu yang saya lakukan bermuara padanya. Dia memberi energi pada saya untuk menjadi kuat setiap hari. Dia memberikan semangat pada saya setiap hari.

Dia adalah hidup saya, jantung hati saya, jiwa saya. Dia sumber bahagia saya. Dia segalanya bagi saya. Saya tergila-gila padanya. Saya jatuh cinta. I'm truly falling in love all over again..

0 comments on "..and I fall in love all over again.."

Posting Komentar

 

Cerita Kirana Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez